شناسهٔ خبر: 114644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی:

تحقق مطالبات جامعه ایثارگری اولویت ما است

راه و شهرسازی گلستان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در نشستی صمیمی با جامعه‌ی ایثار و شهادت اداره کل راه و شهرسازی گفت: از مهم ترین وظایف ما دریافت مطالبات ایثارگران و فرزندان گرانقدر شهدا و جانبازان، و تحقق بخشیدن به این مطالبات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)،  حمید مردانیان عصر دوشنبه ۲۴ مردادماه، اظهار کرد: جای بسی خرسندی است که امروز در جمع ایثارگران و فرزندان معزز شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی شاغل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان بودیم.
وی در خصوص همسان سازی حقوق جامعه ایثارگری و شهادت اداره کل راه و شهرسازی، گفت: مسئله‌ی هم‌سان سازی حقوق نیروهای شاغل و بازنشسته ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی، با سایر ادارات تابعه، طی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ خواهد شد.
مردانیان ادامه داد: اولویت دیگر ما در وزارت راه و شهرسازی، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان است.
مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: درخواست هایی در رابطه با مسائل صنفی و مباحث عمیق فرهنگی در جامعه‌ی وسیع ایثار و شهادت در این جلسه مطرح شد که در اولین فرصت این درخواست ها به وزیر راه و شهرسازی انتقال داده خواهد شد.
وی در خصوص نتایج حاصل شده در این نشست، گفت: همواره تلاش می‌کنیم در مسیر برطرف کردن موانع موجود در حوزه ایثارگران و شهدا و جانبازان گام‌های استوار برداشته، تا  کمی از دغدغه های جامعه ایثارگری و شهادت شاغل در اداره کل راه و شهرسازی رفع شود.
گفتنی است در این نشست کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مطالبات خود را در فضایی صمیمانه مطرح کرده که معضلات موجود در میزان حقوق و دستمزد مهم‌ترین مطالبه‌ی آن‌ها بوده است.