شناسهٔ خبر: 114725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در حاشیه نشست با فعالان جهادی گلستان بیان کرد؛

ضرورت تامین مطالبات جامعه ایثارگری و شهادت با تعامل بین گروه های جهادی و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی استان گلستان، گفت: ایجاد تعامل بین فعالان جهادی و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان باید منجر به تامین مطالبات عموم مردم گلستان، علی الخصوص جامعه ایثارگری و شهادت این استان شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ (گلستان)، حمید مردانیان عصر سه شنبه ۲۵ مردادماه اظهار کرد: در استان گلستان ظرفیت های خوبی برای همکاری بین گروه های جهادی و مدیران مجموعه وزرات راه و شهرسازی در گلستان وجود دارد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در نشستی که بین فعالان جهادی و مدیران وزارت راه و شهرسازی گلستان برگزار شد، رابط های جهادی از شهرستان های مختلف استان گلستان با مدیران مجموعه وزرات راه و شهرسازی در راستای تعامل با یکدیگر به گفتگو نشستند که این تعامل به مسیر خوبی منتهی شد.

وی افزود: در جریان این تعاملات مقرر شد، ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی گلستان ، همچون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان و گروه های جهادی نسبت به تامین مطالبات عموم مردم گلستان، علی الخصوص جامعه ایثارگری و شهادت این استان اقدام کنند.

مردانیان همچنین تصریح کرد: بدیهی است با اخلاص وجود و نگاه جهادی بین دو طرف، و همچنین انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، در  مسیر رفع دغدغه های جامعه ایثارگری و شهادت گلستان به اتفاقات مثبت و خوبی خواهیم رسید.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اولویت قرار دادن اقدامات فرهنگی در ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی گلستان، گفت: این دستگاه ها باید با استفاده از ظرفیت فعالان جهادی در حوزه فرهنگی گام برداشته و فعالیت های بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از مواردی که در این نشست مطرح شد، مزین کردن ساختمان های اداری، ابنیه، پروژه ها و جاده های وابسته به وزارت راه و شهرسازی به نام مقدس شهدا بود.

مردانیان در ادامه اظهار کرد: تاکید ما استفاده بر نام گذاری این ساختمان ها با نام شهدای کمتر شناخته شده بوده که این امر به عنوان مصوبه پیگیری خواهد شد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در انتها یادآور شد: تمامی موارد مطرح شده در این نشست پیگیری و روند انجام آنها  کنترل خواهد شد.