شناسهٔ خبر: 114756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چهارباغ اعلام کرد:

رفع تصرف بیش از ۳۴۵ هزار متر مربع از اراضی دولت در شهرستان چهارباغ

رفع تصرف ابریشم البر 2 بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان از اراضی دولتی رفع تصرف و به دولت باز گردانده شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)، آرمان خاقانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چهارباغ گفت: این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین در پلاک اصلی ۱۷۳ شهرک ابریشم از توابع شهرستان چهارباغ و در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به تصرف نموده بودند و توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد.

این مقام مسئول اضافه کرد : با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در شهرک ابریشم  و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نیز با اشاره به تصرف اراضی دولت توسط اشخاص سودجو  اضافه کرد : این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین به مساحت ۳۴۵۰۰۰ متر مربع در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به دیوارکشی، شخم زنی، درختکاری و تسطیح  نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شدند.

سرهنگ خزائی ارزش تقریبی این اراضی را یکصد و هفتاد و دو میلیارد تومان اعلام نمود و گفت با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل یگان حفاظت از اراضی استان این زمین به دولت بازگردانده شد.