شناسهٔ خبر: 114806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

جانمایی و استفاده از اراضی فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید مسکن در آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار فرمانده انتظامی استان از همکاری فراجا در استفاده از اراضی مازاد برای حمایت از تولید مسکن برای کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به نقش پشتیبان و تسریع‌کننده فرماندهی انتظامی در شناسایی اراضی بلااستفاده گفت: طبق توافق انجام شده با فرماندهی انتظامی، پروژه ساخت مجتمع مسکونی شهید اسرافیلی وارد چرخه نهضت ملی مسکن می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه سال گذشته فراخوان عمومی برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در مجتمع تجاری- مسکونی شهید اسرافیلی برگزار شد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با همکاری فرماندهی انتظامی استان این پروژه فعال شده و فرصتی برای فعالیت سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و صلاحیت فنی ایجاد شود.

پیش از این، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص نحوه مشارکت و استفاده از امکانات و منابع این مجموعه در اجرای نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین پروژه دولت مردمی دیدار و گفت‌وگو کردند. همچنین اراضی مورد نیاز ساخت مسکن برای حدود ۲ هزار از کارکنان واجد شرایط فراجا در استان جهت اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع برای خانه‌دار شدن نیروهای نظامی و انتظامی شناسایی شده است.