شناسهٔ خبر: 114809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان مطرح کرد؛

پروژه‌های عمرانی شهرستان چادگان با سرعت و کیفیت مطلوب در حال اجرا است

مهدی محمدی - چادگان - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان با اشاره به اهتمام ویژه این اداره در سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت: پروژه های عمرانی شهرستان چادگان با سرعت و کیفیت مطلوب در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی محمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان درخصوص وضعیت پروژه راهسازی این شهرستان، اظهار داشت: درحال حاضر پروژه احداث باند دوم محور چادگان - اصفهان به طول ۵ کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در شهرستان چادگان در دست اجرا است.  

وی با اشاره به اولویت دار بودن پروژه اذعان داشت: این محور از محورهای گردشگری پرتردد استان اصفهان محسوب می‌شود که در میان محورهای دو خطه استان بیشترین و سنگین ترین ترافیک را به خود اختصاص داده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان در رابطه با وضعیت اجرای باند دوم محور چادگان به داران توضیح داد: باند دوم مسیر چادگان به داران به سه قطعه تقسیم شده و قطعه اول آن به طول ۶.۵ کیلومتر در سنوات گذشته تکمیل و دو بانده شده است.  

وی افزود: قطعه دوم این پروژه از ادامه قطعه اول تا سه راهی اسکندری به طول ۱۰.۵ کیلومتر بوده و نیاز به مطالعه دارد.  

محمدی بیان داشت: تامین اعتبار لازم جهت انجام مطالعات این بخش از پروژه در جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان به تصویب رسید و به لطف خدا به زودی انجام می‌پذیرد.  

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه مسکن و ساختمان این شهرستان عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برای دو شهر چادگان و رزوه جمعاً بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که بررسی وضعیت آنها از لحاظ سابقه واگذاری دولتی (از سامانه جامع املاک و مستغلات)، استعلام سابقه مالکیت از اداره ثبت اسناد و املاک و استعلام تسهیلات بانک مسکن بعمل آمده و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: تا کنون اصلاح فرم (ج) بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ متقاضی برای سیر ادامه مراحل (در انتظار تأیید مدیر) انجام شده است.  

وی در خصوص تامین زمین برای این طرح اذعان داشت: قطعه زمینی با مساحت بیش از پنج هکتار در شهر چادگان به بنیاد مسکن جهت تهیه طرح تفکیکی تحویل شده است همچنین موارد الحاق به محدوده در چادگان و رزوه در حال پیگیری است.