شناسهٔ خبر: 114963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری کرمانشاه خبر داد:

آغاز عملیات تعریض بزرگراه کربلا در شهرستان اسلام آباد غرب

مراسم احداث اسلام آبادغرب معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز عملیات تعریض بزرگراه کربلا در محور خروجی اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) علی سلیمی گفت: عملیات اجرایی این پروژه با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، مجتبی بخشی پور نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤلین استانی آغاز شد.

وی گفت: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره کل بوده و از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت شود.

سلیمی افزود: عملیات تعریض بزرگراه کربلا در شهرستان اسلام آبادغرب شامل تعریض، بهسازی و روکش آسفالت بطول ۲ کیلومتر است.

وی عنوان کرد: با پیگیری های به عمل آمده و اختصاص ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار و با هدف کاهش سوانح جاده‌ای و ساخت مسیر ایمن برای تردد زوار عتبات عالیات عملیات تعریض و ایمن سازی این محور آغاز شده است.

سلیمی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در سفرهای ایام اربعین حسینی(ع) از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی خسروی در دستور کار قرار گرفته است.

وی فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را مهم‌ترین اولویت در بین فعالیت حوزه راهداری برشمرد و گفت: آشکارسازی، ایمن سازی نقاط پرتگاهی، نقاط پر حادثه و مستعد حادثه، بروزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی و ایمن سازی تقاطع های همسطح از جمله اقداماتی است که با اولویت محور بزرگراه کربلا در مسیرهای عبوری زائران توسط راهداران سطح استان در حال اجر است.

انتهای پیام/