شناسهٔ خبر: 115139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در اولین روز از هفته دولت اعلام کرد:

برگزاری ۲۵ جلسه کار گروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ در استان

معاونت استانداری مدیر کل راه و شهر سازی استان تهران برگزاری ۲۵ جلسه کار گروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ در تهران ظرف ۵ ماهه اخیر را تلاش مضاعف دولت سیزدهم برای تحقق مسیر توسعه و عمران برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهر سازی استان تهران در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه کار گروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف توسعه، عمران، اشتغال زایی در استان تهران به صورت مستمر و برنامه ریزی شده به صورت هفتگی جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرستان های استان تهران و کار گروه امور زیر بنایی برگزار شده است.

وی ضمن تشکر از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در تحقق این موضوع گفت: در جلسه سیزدهم که امروز برگزارشد، موارد مربوط به حریم شهرهای باقر شهر، احمد آباد مستوفی، دماوند، حسن آباد، قدس و ملارد و همچنین موارد مربوط به محدوده شهر لواسان در دستور کار است.

محبت خواه در ادامه گفت: دستور دوم جلسه امروز طرح مساله و ارائه گزارش الحاق ۱۰ هکتار از اراضی موسوم به شهرک الغدیر به محدوده مصوب طرح جامع-تفصیلی شهر ارجمند است.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز دوازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران برگزار شد که در آن طرح جامع دو شهر پاکدشت و فیروزکوه مورد بررسی قرار گرفت.