شناسهٔ خبر: 165729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

برگزاری آیین تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن در فرهنگ شهر اهواز به متقاضیان

ببینید| آیین مستندسازی و اولویت بندی تخصیص واحد به متقاضیان در پروژه‌های فاز ۱ و فاز ۲ طرح نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر اهواز معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری آیین انتخاب و تخصیص  واحد های نهضت ملی مسکن در فرهنگ شهر اهواز به متقاضیان این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذر سا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بر اساس شیوه نامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن به منظور انجام فرایند انتخاب و تخصیص واحدهای نهضت ملی به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان استانداری خوزستان، ستاد اجرایی فرمان(ره)، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فرمانداری اهواز و نمایندگان ادارات حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و جمعی از متقاضیان آیین مستندسازی و اولویت بندی تقاضیان در پروژه‌های فاز ۱ و فاز ۲ طرح نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر اهواز بر اساس امتیازبندی و طبق دستورالعمل‌های حاکم بر این طرح به صورت کاملاً سیستمی از سامانه جامع طرح نهضت ملی در حضور کلیه حضار استخراج و مستند شد.

وی گفت: در این آیین برای پروژه نهضت ملی مسکن در فاز ۱ فرهنگ شهر ۷۵ نفر در پروژه نهضت ملی مسکن فاز ۲ فرهنگ شهر ۶۰ نفر بر اساس امتیاز اولویت‌بندی شدند.

آذرسا ادامه داد: با توجه به برنامه استان در سال ۱۴۰۳ این اداره کل در حال انجام و تکمیل آماده سازی سایت‌های نهضت ملی جدید و انتخاب سازندگان واحدهای نهضت ملی در شهرهای مختلف استان است این انتخاب متناسب با متقاضیان طرح نهضت ملی در هر شهرستان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطر نشان کرد: در فاز ۱ و ۲ فرهنگ شهر تا سه ماه آینده بیش ۱۳۵ از واحد کمیل و با متقاضیان تحویل داده می‌شود.

او تکمیل این تعداد واحد را به شرط تامین منابع مالی عنوان کرد و اظهار داشت: تا پایان سال جاری بیش از ۱۳۵ واحد از فاز ۱ به متقاضیان تحویل داده می‌شود و ۱۸۰ واحد از فاز ۲ نیز تا پایان همین سال به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده می‌شود.