شناسهٔ خبر: 115141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تعریض جاده بن جعفر دزفول

تعریض جاده بن جعفر دزفول نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح تعریض جاده محمدبن جعفر(ع) گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده، ۷۰ میلیارد ریال برای این طرح تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، سید احمد آوایی در جریان بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از جاده محمد بن جعفر(ع) اظهار داشت: جاده بن جعفر از حادثه‌خیزترین جاده‌های شهرستان دزفول به شمار می‌رود که به منظور بهسازی آن ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.

وی خواستار اقدام فوری برای هزینه کردن این اعتبار در عملیات بهسازی جاده بن جعفر شد و افزود: جاده بن جعفر مسیر تردد زائران اربعین حسینی است و به منظور رفاه حال مردم منطقه و تکمیل هرچه سریعتر آن با مدیرعامل شرکت ملی نفت جلساتی برگزار کردم.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این دیدارها بر ضرورت هزینه از محل اعتبارات نفتی در طرح تعریض جاده بن جعفر تاکید داشتم و مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز قول مساعد داد.

آوایی همراه با مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از روند تکمیل طرح تعریض جاده محمدبن جعفر(ع) دزفول بازدید کردند.

فاز نخست این جاده با پیگیری آوایی آسفالت و فازهای بعدی نیز زیرسازی شده‌اند.

جاده محمد بن جعفر طیار(ع) دزفول از جاده های حادثه خیز شهرستان است که طرح تعریض آن با توجه به تصادفات زیاد در حال اجرا است.