شناسهٔ خبر: 115215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت:

۳ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هزمان با هفته دولت ۳ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی دربخش راه و شهرسازی این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید مسحن حمزه لو اظهار داشت: در بخش شهرسازی  مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، خانه سلامت وکیل آباد با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و چمن مصنوعی محله دخانیات ارومیه با ۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در بخش راه نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده آماده بهره برداری در هفته دولت امسال است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بهره بردای از تعریض و بهسازی جاده کشمش تپه – بازرگان، بهره برداری از قطعات ۴ و  ۵ محور سلماس – خوی، بهره برداری از بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو، یهره برداری از پل عربلو ارومیه و  بهره برداری از ساختمان و دیوار محوطه بخشداری حاجیلار از جمله طرح‌های حوزه راه هستند که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حمزه لو با اشاره به عملکرد یک ساله دولت در این حوزه نیز اظهار داشت: بهره برداری از ١۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، آغاز ساخت و توسعه ٢٠٢ کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی، آغاز عملیات اجرایی ۴٠ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از جمله عملکرد یکساله دولت مردمی در آذربایجان غربی است.

وی بیان کرد: تحصیل و اخذ سند مالکیت ۲۱ هزار هکتار اراضی ملی داخل محدوده شهرهای استان و تصویب ١٩٠ طرح تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه زیربنایی استان از دیگر دستاوردهای یکساله اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دولت مردمی است.