شناسهٔ خبر: 115266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

تک بانده شدن محور سراوان_گشت

تک بانده شدن محور سراوان گشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد در محور سراوان _گشت به طول ۶۰ کیلومتر که از دو سال پیش عملیات احیا و بازسازی آن در حال اجرا می باشد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرداظهار داشت:با تشکیل اکیپ راهداری و با هماهنگی امکانات ماشین آلات،ادوات و همچنین راهداران شهرستان های سراوان، مهرستان، گلشن، سیب و سوران،عملیات احیای جاده قدیم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت، ترمیم،واحیای علائم ترافیکی این محور از مطالبات ونیازهای اصلی مردم در این محوربود واستارت احیای آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان زده شده ادامه داد:به صورت امانی و کارشبانه‌ روزی راهداران، آسفالت این محور بازسازی،عملیات خط کشی ونصب علائم ایمنی انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:سنگینی بار ترافیکی محور سراوان به گشت منجربه تصادفات مکرر رخ به رخ و تلفات جاده ای و همچنین افزایش تعداد کشته ها نسبت به مصدومان و مجروحان شده است.

کرد ابرازامیدواری کرد با توجه به تقسیم بارترافیکی بین دو محور اصلی وقدیم‌ ، ورفت و برگشت خودروها از دومحور متفاوت، شاهد تصادفات رخ به رخ که بیشترین آمار تلفات جاده ای رادر این محور داشته،نباشیم و کاربران جاده ای در این محور با آرامش و ایمنی بیشتری تردد نمایند.