شناسهٔ خبر: 115289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت گرفت:

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلای نماز جمعه اهل سنت زاهدان   

میز خدمت راه و شهرسازی سیستان به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان میز خدمت جهادی با حضور مدیر کل و معاونین این اداره کل در مصلی نماز جمعه اهل سنت زاهدان همزمان با هفته دولت برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص برپایی میز خدمت گفت:  تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

عطاء اله اکبری افزود: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

اکبری با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست‌های مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد .