شناسهٔ خبر: 115295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام می‌گیرد؛

بهره برداری از ۲۴ طرح راهداری و پروژه راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان وبلوچستان 

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۴ طرح راهداری و ۱۰ پروژه راه فرعی و روستایی در شهرهای تحت پوشش این اداره کل آماده بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: این ۱۴ طرح راهداری شامل ۹ پروژه روکش آسفالت و اسکراب سیل و اسلاری سیل جمعا بطول ۸۹ کیلومتر و پنج پروژه احداث و مرمت ابنیه فنی است. 
وی ادامه داد: برای اجرای طرح های راهداری هفته دولت ، این اداره کل در مجموع بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: همچنین در این ایام ۱۰ پروژه در حوزه راه فرعی و روستایی شامل زیرسازی و روکش آسفالت، تثبیت بستر و چیپ سیل محور و همچنین احداث راه به طول افزون بر ۷۳ کیلومتر در مجموع با اعتبار حدود ۲۱۷۰ میلیارد  ریال آماده بهره برداری است. 

قادری افزود: همکاران ما در این اداره کل همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌های استان دارند.