شناسهٔ خبر: 115325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین روز هفته دولت انجام شد:

تشریح عملکرد آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان تهران

محبت خواه3.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پنجمین روز از هفته دولت ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم آزمایشگاه فنی مکانیک خاک این استان به تشریح عملکرد یکسال گذشته این اداره کل پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛،خلیل محبت خواه رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران گفت: از مهمترین اتفاقات ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ در آزمایشگاه فنی مکانیک خاک افتتاح ۵ واحد آزمایشگاهی در سراسر استان تهران و همچنین تجهیز و راه اندازی دو دستگاه حفاری بود که منجر به حفاری ۳۵۰۰ متر از پروژه های استان شد.
وی با اشاره به اخذ پروانه اشتغال به کار از سازمان نظام مهندسی برای واحدهای آزمایشگاهی گفت: طی سال گذشته تاکنون آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان تهران موفق به انجام بیش از ۶۷ هزار آزمایش در زمینه های مختلف آزمایشگاهی اعم از مسکن ،معدن،راهسازی و ... شده است.
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران توسعه آزمایشگاه شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر دستاوردهای آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان تهران برشمرد و از این اداره کل خواست تا در پروژه های نهضت ملی مسکن نیز حضوری فعال و موثر داشته باشند.