شناسهٔ خبر: 115343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزش یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

یگان فرمانده یگان حفاظت اراضی از برگزاری آموزش دفاعی همزمان با هفته دولت جهت پرسنل یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ سرهنگ مراد پیروندی  فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی  استان تهران اذعان داشت: شغل حفاظت یکی از مشاغل حساسی است که کارکنان این بخش باید به بهترین نحو آموزش های لازم را دیده تا در برخورد با جرائم معترضین و متصرفین از اراضی دولتی موفق عمل کنند.
فرمانده یگان با تاکید بر اینکه حساسیت موضوع حفاظت از مناطق تحت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آموزش را برای پرسنل حفاظت از اراضی  بیشتر می‌کند، افزود: آموزشهای دفاعی پرسنل یگان حفاظت از اراضی به صورت مستمر و سالیانه چندبارصورت می گیرد.
وی درادامه گفت: در دومین روز از هفته دولت برگزاری دوره آموزش‌های روانشناختی، نحوه بکارگیری سلاح، دفاع شخصی، آموزش تونفا، خلع سلاح و بالا بردن آمادگی جسمانی و سطح توان عملیاتی پرسنل یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران زیر نظر مربی تایید شده برگزار شد.
پیروندی در پایان نیروهای یگان در مرکز، شمال، شرق، غرب و جنوب استان را با توان دفاعی بالا آماده خواند و آموزش را رکن رکین نیروهای یگان و حفاظت از اراضی برشمرد که مشغول حفاظت از پلاکهای زمین اراضی دولتی و ملی با تمام توان هستند.