به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)، ایوب اسدالهی در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بیشتر مطالبات مردم در حوزه مسکن ملی، بافت فرسوده ، املاک و حقوقی و شهرسازی بوده و تلاش میکنیم به این مطالبات از سوی معاونین ذیربط پاسخ داده شود.
وی تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست و اظهار کرد: در این میز خدمت مراجعه کنندگان درخواستهای خود را مطرح نموده و پاسخهای لازم را دریافت کردند.
اسدالهی در پایان خاطرنشان ساخت: برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود.