شناسهٔ خبر: 11541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام مهندسی سیستان و بلوچستان:

انصراف ۴ نامزد انتخابات نظام مهندسی سیستان و بلوچستان پس از ابلاغیه وزیر راه‌و شهرسازی/ ابلاغیه‌های وزیر عامل ارتقای نظام مهندسی

مسعود مالکی ناظر انتخاباتی نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ضمن استقبال از ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر منع حضور کارکنان سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی در انتخابات هیmت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان درخصوص برگزاری انتخابات نظام مهندسی گفت: نامزدهای انتخاباتی از هرگونه تبلیغ منفی علیه یکدیگر بپرهیزند زیرا این کار جرم محسوب شده و در صورت اتفاق با فرد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مسعود مالکی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این مطلب افزود: هیئت اجرایی برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان با رعایت کامل ضوابط و مقررات تا کنون اقدامات لازم برای برگزاری هرچه سالم تر این انتخابات را انجام داده و تا کنون مشکلی را در این باره گزارش نداده است.

مدیر کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان در ادامه تأکید کرد: به تصور من این ابلاغیه در بهترین زمان از سوی مقام عالی وزارت صادر شد و خوشبختانه توانست جلوی بسیاری از شبهات را بگیرد.

وی همچنین این حکم را به همراه بخشنامه های شش گانه دیگر وزیر راه و شهرسازی در روند عملکرد نظام مهندسی مؤثر دانست و افزود: این اقدام موجب ارتقای کیفیت فعالیت های این سازمان خواهد شد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تعداد کل کاندیداهای ثبت نام شده در این استان را ۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: چهار نفر از این تعداد پس از صدور ابلاغیه مشمول این حکم شده و انصراف داده اند، این افراد از کارکنان اداره راه و شهرسازی و استانداری سیستان و بلوچستان بودند.

مالکی در پایان شیوه برگزاری انتخابات در استان را کامپیوتری اعلام کرد و افزود: در طول تبلیغات انتخاباتی نیز اگر نامزدی به تخریب چهره نامزدی دیگر بپردازد و علیه آن مطالبی را منتشر کند مرتکب امری غیرقانونی شده و از سوی نهادهای مربوطه با وی برخورد خواهد شد./

نظر شما