شناسهٔ خبر: 115479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خرسان جنوبی طی پیامی هفته دولت و روز کامند را به تمامی کارکنان ،خصوصا پرسنل پرتلاش و زحمتکش اداره کل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلال زاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خرسان جنوبی طی پیامی هفته دولت و روز کامند را به تمامی کارکنان ،خصوصا پرسنل پرتلاش و زحمتکش اداره کل تبریک گفت. در بخشی از این پیام چنین آمده است : شهریور ماه یادآور خاطره بزرگ مردانی است که تجسم عینی ایمان ،صداقت و عشق بودند و با خدمت خالصانه به دین و مردم مصداق دولت تدبیر و امید ،الگو و اسوه همه دولت مردان نظام اسلامی در ادوار مختلف شدند. هفته دولت، در حقیقت هفته تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر است که از الگوهای شایسته خدمتگزاری به مردم عزیز می‌باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه کارمندان پر تلاش مجموعه اداره کل امور مالیاتی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از زحمات و تلاشهای صادقانه شما همکاران گرانقدر ،که درجهت تحقق در آمدهای مالیاتی واعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل نامگذاری گردید ه است اهتمام می ورزید ، تقدیر تشکر نموده ،موفقیت و سر بلندی شما را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.