شناسهٔ خبر: 115484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد:

بازگشایی محور نیر- سراب  در گردنه صائین

ریزش برداری و ترمیم آبردگی های بارندگیهای روز گذشته توسط راهداران پرتلاش در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های مهرستان و سراوان معاون راهداری استان اردبیل از بازگشایی محور نیر- سراب  درگردنه صائین که بعلت رانش مسدود شده بود خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید از عملیات بازگشایی محور نیر-سراب گفت: این محور در محدوده صائین ساعت ۳ بامداد بر اثر رانش و لغزش کوه به مدت یک ساعت مسدود شده بود که صبح امروز با تلاش همکاران راهداری استان اردبیل بازگشایی شد.

 وی با بیان اینکه اکیپ های راهداری استان اردبیل در اسرع وقت با بکارگیری ده نفر از راهداران و۶دستگاه ماشین آلات سنگین ائم از کامیون،لودر و گریدر از همان لحظه  وقوع رانش عملیات بازگشایی را آغاز کردند تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران ساعی از هزار و۲۰۰متر مکعب عملیات ریزش برداری و خاکبرداری در این نقطه ۶۰۰متر مکعب آن انجام شده است.

معاون راهداری استان اردبیل بااشاره به اینکه تنها ۶۰۰ مترمکعب از عملیات ریزش برداری در این محور باقی مانده است اظهار داشت:تا عصر امروز باقی مانده عملیات ریزش برداری و پاکسازی نیزانجام و مسیر کاملا ایمن سازی می شود.

هاشمی از برقراری رفت وآمد در این مسیر خبرداد و بیان کرد:با حضور راهداران در این محور و انجام عملیات بازگشایی مشکلی در تردد وجود ندارد.