شناسهٔ خبر: 115495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

خط کشی بیش از ۱۲۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

خط کشی محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از خط کشی یک‌هزار و۲۴۸کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان توسط اکیپ خط کشی اداره ایمنی و حریم راه‌های این اداره کل خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کردبا بیان اینکه خط کشی راه ها با هدف افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسائط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود اظهار داشت:ساخت ۱۵۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، ساخت ۷۰ عدد چراغ چشمک زن ونصب ۹۶ عدد فلش سولار درمحور های مواصلاتی از جمله اقدامات این اداره کل درجهت ایمنی  کاربران جاده ای بوده است. 

وی گفت:همچنین نیروهای اداره ایمنی، ترافیک وحریم راه های این اداره کل نسبت به نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد تابلو علائم و تجهیزات ایمنی و اجرای۴کیلومتر حفاظ فلزی گارد ریل اقدام کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  متذکرشد: اقدامات ایمنی که برای کاهش تصادفات درمحورهای مواصلاتی مورد نیاز است  قطعاً با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود اما از رانندگان و کاربران جاده ای نیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و انجام رانندگی ایمن در کاهش تصادفات نقش خود را ایفا کنند.