شناسهٔ خبر: 115545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملکان :

پروژه راه لیلان_ملکان افتتاح شد

افتتاح ملکان رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملکان گفت: پروژه راه لیلان به ملکان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی فرید فرحبخش رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان ملکان گفت : همزمان با  هفته دولت پروژه راه لیلان_ملکان با حضور استاندار استان آذربایجانشرقی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور فرماندار ملکان و مسولین شهرستان ملکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرحبخش  در این افتتاح ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت : این پروژه در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شده است که با پیگیری و تلاش مسولین سابق و فعلی با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به طول ۱۰ کیلومتر و با عرض ۱۲ متر آزادسازی، زیر سازی و با دولایه آسفالت ریزی شده است که بدین ترتیب مسیر رفت و آمد برای مردم  شهرستان از لیلان به ملکان و بالعکس از ۲۰ دقیقه به ۹ دقیقه کاهش یافته است.

فرحبش در ادامه افزود :عملیات زیرسازی اجرای ابنیه فنی وآزادسازی اراضی؛ ۳۵ هزار تومان هزینه اجرای آسفالت دردولایه بیندر و توپکاو هزینه ۵۰۰ میلیون تومان برای خط کشی درهفته دولت افتتاح شد.