شناسهٔ خبر: 115635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین جلسه کمیته سوخت حمل و نقل استان تاکید شد:

 همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی طرح زائرین اربعین حسینی درراستای میزبانی مناسب و در خور

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده آذربایجان غربی  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده آذربایجان غربی در دومین جلسه کمیته سوخت حمل و نقل بر همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی طرح زائرین اربعین حسینی در راستای میزبانی مناسب و در خورتاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر بسیج کلیه امکانات در راستای تسهیل تردد زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: راهداران و ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آمادگی کامل در راستای خدمات رسانی بهینه برای زائرین محترم اربعین حسینی را دارند.

وی با اعلام اینکه مرز تمرچین مرز خروجی مسافران خارجی کشورهای ترکیه، نخجوان و ایران است، بیان داشت: طبق نظر مقام عالی استان مقصد نهایی تمامی ناوگان های حمل و نقل زائرین از مبدا پایانه مرزی تمرچین در الحسینه بغداد خواهد بود لذا انجمن صنفی شرکتهای بین المللی بها و نرخ متعادل را به مقصد الحسینیه در نزدیکی بغداد و از مبدا تمرچین و پیرانشهر برای انواع اتوبوس ها ارائه تا در کمیته ستاد تنظیم بازار تصویب و ارائه شود.

وی گفت: تیرپارک وحدت در جوار پایانه مرزی تمرچین جهت سوخت رسانی به اتوبوس های حمل و نقل زائرین تعیین شده است و پلیس راهور نیز باید تمهیدات لازم را جهت روانسازی و ایمن سازی مسیر تردد زائرین محترم انجام دهند.

آرامون افزود: اداره گمرکات استان نسبت به تامین و استقرار x-ray چمدانی در محل تردد زائرین اقدام نماید.

این مقام مسئول گفت: کلیه دستگاههای دولتی دخیل باید از تمامی توان و ظرفیت زیرساخت های خود استفاده نمایند تا تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین به بهترین نحو ممکن برگزار شود و امیدواریم با تعامل و همدلی مناسب میزبان خوبی برای زائرین محترم باشیم.