شناسهٔ خبر: 115712 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی

سفرهای استانی برای بررسی وضعیت جامعه ایثارگری زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی شده است

ایثارگران حمید مردانیان در حاشیه بازدید از وضعیت ایثارگران ادارات وابسته به راه و شهرسازی مازندران، اظهارکرد: سفرهای استانی ما به منظور بررسی وضعیت جامعه ایثارگری زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، مشاور  وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، خاطر نشان کرد: برخی مصوبات در راستای حمایت از ایثارگران وجود دارد که ما در این سفرها برای پیگیری و اجرای مناسب این مصوبات ورود پیدا می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه را که ما پیگیری می‌کنیم مباحث قانونی است و حضور ما برای کیفیت اجرا قانون است.

مردانیان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساخت مسکن ایثارگران،گفت: تفاهمنامه با ستاد کل منعقد شده که نسبت به ساخت مسکن ۵۰ هزار رزمنده موثر توسط وزارت راه و شهرسازی ایجاد شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه در وزارت راه و شهرسازی تعاملی را گروه‌های جهادی ایجاد شده که در پیشبرد امور در کنار مدیران وزارتخانه قرار دارند، افزود: در این سفرها نحوه تعامل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مردانیان تعداد ایثارگران این وزراتخانه را بیش از ۱۱ هزار نفر پیش از بررسی‌های اخیر اعلام کرد و گفت: در استان مازندران ۳۵۶ نفر مشغول خدمت‌رسانی در ادارات تابع این مجموعه حضور دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۱ سفر در استان کشور انجام شده و در برخی از استان‌ها این بازدیدها تا سه روز هم طول می‌کشد.