شناسهٔ خبر: 115832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت

برگزاری اولین همایش تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی

همایش ایثارگران مازندران اولین همایش تجلیل از ۳۵۶ خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و ۱۶ شهید والا مقام اداره کل راه و شهرسازی مازندران و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در سالن اهل البیت ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) صبح چهارشنبه ۹ شهریور ماه اولین همایش تجلیل از ۳۵۶ خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و ۱۶ شهید والا مقام اداره کل راه و شهرسازی مازندران و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان با حضور حمید مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

در این مراسم سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ضمن اعلام تبدیل وضعیت صد در صدی نیروهای جامعه ایثارگری و شهادت اداره کل از تلاش برای تخصیص زمین و امکانات رفاهی دیگر خبر داد.

وی همچنین برگزاری همایش تجلیل و تکریم از ایثارگران خانواده شهدا وزارت راه و شهرسازی را اقدامی ارزشمند و موثر در جهت پاسداشت ارزش های ایثار و شهادت در جامعه بر شمرد.

در ادامه مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی بر اشاعه اقدامات فرهنگی در بین سازمانها و ادارات تابعه وزارت راه تاکید کرد.

مردانیان صیانت از فضای مجازی و سایبری را امری مهم و حیاتی عنوان کرد و عدم توجه به موضوعات دروغین مطرح شده در این فضا که عمدتاً از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امت را وظیفه عمومی دانست.

گفتنی است در این مراسم اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، بابایی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی بسیج کارکنان ادارات، جانشین لشگر ۲۵ کربلا و خانواده شهدا و ایثارگران دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در مازندران حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اولین همایش تجلیل از خانواده های شهدا-جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی مازندران و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از برخی فرزندان و خانواده های معزز این عزیزان با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.