شناسهٔ خبر: 115889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای  جنوب سیستان و بلوچستان آماده انتقال زائران پاکستانی اربعین از پایانه مرزی ریمدان است

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی جنوب این استان آماده انتقال زائران اربعین پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری در جلسه با انجمن ها و شرکت های مسافربری چابهار در محل پایانه مرزی ریمدان اظهار داشت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی ریمدان با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه بخش حمل و نقل انجام شده است بطوری که تمام تلاش ها برای این است امسال زائران اربعین حسینی خارجی مشکلی برای این سفر معنوی نداشته باشند. 
وی ادامه داد: همچنین با رایزنی با انجمن های مسافربری شمال و جنوب استان نرخ نامه مشترک مصوب و  بعد از چاپ بر روی بنر در محل پایانه مرزی ریمدان، پایانه مسافربری چابهار و تمامی امکان لازم نصب شد تا شاهد تخلف در این حوزه نباشیم. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتظار می رود در کنار این اداره کل انجمن های صنفی نیز نظارت دقیق بر اعمال نرخ نامه ها داشته باشند تا تخلفی در این زمینه رخ ندهد. 
قادری بیان کرد: به منظور خدمات دهی مطلوب به زائران پاکستانی از ظرفیت ناوگان مسافربری این کشور نیز استفاده خواهد شد بطوری که این رانندگان بعد از آموزش لازم در پایانه مرزی ریمدان توسط نیروهای راهداری این اداره کل و پلیس راه می توانند اقدام به تردد در محورهای مواصلاتی کشور برای جابجایی زوار کشور خود نمایند.
وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای سوخت گیری ناوگان مسافربری پاکستانی در زمان اربعین در جنوب سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است، گفت: تمام تلاش این اداره کل با توجه به پیش بینی ورود تعداد قابل توجه  زوار پاکستانی در زمان اربعین از طریق پایانه مرزی ریمدان به کشور خدمات رسانی مطلوب به این زوار گرامی با همکاری شرکت ها و انجمن های صنفی مسافربری است.