شناسهٔ خبر: 115912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی برای میزبانی از زائران کربلا

مجتمع های استان مرکزی نشست مشترک تسهیل در سفرهای اربعین با سرمایه گذاران مجتمع های خدمات رفاهی سطح استان با رویکرد ارتقای کیفی خدمات دهی به زائرین به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، عبدالله عبیاوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بر خدمات دهی موثر مجتمع های بین راهی در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نحوه ارائه خدمات با توجه به شروع سفرهای اربعین و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اربعین تاکید کرد.

وی افزود: ساختار مناسب فضاهای مختلف مجتمع و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات دهی موثر مجتمع ها بشمار می‌رود که از سوی استاندار مرکزی نیز بارها مورد تأکید و پیگیری قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: آراستگی و تنظیف فضای داخل نمازخانه‌ ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر درب آن‌ها و مساجد در تمام ساعات شبانه روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده مناسب به منظور جلوگیری از شیوع اپیدمی ها و بیماری های واگیر و خصوصا کرونا و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از موارد مورد انتظار در تمام ایام سال بویژه روزهای پیک ترافیکی و ایام اربعین است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و نظر به ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم در محورهای منتهی به استان‌های مرزی، مجتمع های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و همچنین سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر برخورد محترمانه و مناسب با زائرین محترم در راستای تکریم زوار باید مورد توجه قرار گرفته و از طرفی با توجه به احتمال حضور جانبازان و معلولین، مجتمع‌ها نسبت به پیش‌بینی و اقدام لازم برای تجهیز محل تردد و اجرای رمپ ورود و خروج را بعمل آورند.

عبیاوی یادآور شد: شماره‌ تلفن ۱۴۱ آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات مسافران جاده‌ای جهت پاسخگویی به مطالبات مراجعین محترم می‌باشد.

در این نشست سرمایه‌گذاران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نیز ضمن استقبال از برنامه‌های مورد نظر، مشکلات خود را برای ارتقای ارائه خدمات مطلوب در این ایام مطرح نموده و به تبادل نظر در خصوص ارتقای کیفی خدمات مجتمع های بین راهی پرداختند.