شناسهٔ خبر: 116275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در زاهدان همزمان با سراسر کشور

آزمون ورود به حرفه مهندسان زاهدان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان فنی ساختمان و معماران تجربی در زاهدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: در سطح شهرهای تحت پوشش این اداره کل تعداد سه هزار و ۱۲۵ نفر برای مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱) ثبت نام کردند.  

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان این آزمون‌ها در استان تعداد ۲ هزار و ۴۶۵ نفر را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند.  

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در زاهدان همزمان با سراسر کشور

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته های معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، مکانیک (نظارت – اجرا) و برق (نظارت – اجرا) و آزمون کاردان فنی ساختمان برگزار می‌شود که در مجموع یک هزار و ۴۲۲ نفر برای این آزمون‌ها ثبت نام کردند.  

مهدیار افزود: همچنین در این استان تعداد یک هزار و ۲۴۷ نفر داوطلبِ اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری (نظارت) هستند و ۱۴ نفر داوطلب صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ می‌باشند که آزمون این داوطلبان در روز پنج شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.  

وی تصریح کرد: در آخرین روز از برگزاری این آزمون ها (جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱)، تعداد ۴۲۴ داوطلب در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی)، برق (طراحی)، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و تعداد ۱۸ داوطلب رشته معماری تجربی برای اخذ پروانه اشتغال به کار و صلاحیت‌های لازم، اطلاعات خود را محک می‌زنند.

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در زاهدان همزمان با سراسر کشور