شناسهٔ خبر: 116332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی خبر داد: 

 اجرای ۲۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان خوی

روستای یاریم قیه شهرستان خوی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از اجرای ۲۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ کیلومتر از راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار این شهرستان در ۵ محور روستایی آسفالت شده است.

 وی اظهار داشت: محور روستایی پسک - بدلان به طول ۱۰ کیلومتر ، محور روستایی یاریم قیه به طول ۲.۵ کیلومتر ، محور روستایی وار - قاشقابلاغ به طول ۴ کیلومتر ، محور روستایی ارسی به طول ۲ کیلومتر و محور روستایی بیزنده به طول ۲.۵ کیلومتر از محورهایی بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان خوی آسفالت شده است.

 اصغری ادامه داد: اعتبار کل این مقدار آسفالت بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال بوده که با صرف این هزینه نزدیک به ۲۳۰۰ خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از دیگر اقدامات شاخص این اداره از ابتدای سال جاری تا کنون به اجرای ۴ کیلومتر روکش آسفالت محور خوی - چالدران ، ۱۰۰ کیلومتر خط کشی محور های اصلی، فرعی و روستایی ، اصلاح مسیر و تعدیل شیب با انجام عملیات خاکی در محورهای روستایی شیوان کندی ، قزل داش و صوفی کندی و نیز تسطیح و رگلاژ ۴۲۰ کیلومتر راه روستایی اشاره کرد.