شناسهٔ خبر: 116382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

خرید و فروش امتیازات طرح‌های مسکن ملی غیرقانونی است 

مهدیار سیستان معاون مسکن و ساختمان راه‌ و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن ممنوع است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاوران املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.
وی افزود: در این راستا ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز اعلام می‌شود که این اداره کل هیچ‌گونه مسوولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد.

معاون مسکن و ساختمان راه‌ و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که به بهانه‌های واهی این امتیارات را خریداری می‌کنند در آینده دچار مشکل می‌شوند و پرونده حقوقی و کیفری برایشان تشکیل می‌شود.

مهدیار از مردم خواست اطلاعات درست در زمینه طرح‌های ساخت مسکن را از اداره‌کل راه و شهرسازی استان جویا شوند و فریب فضای مجازی و دلالان را نخورند.