شناسهٔ خبر: 116444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

تردد بیش از ۸۰۰ هزار خودرو طی ۲۴ ساعت در جاده‌های کرمانشاه

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه کاملاً رو به افزایش است و طی شبانه روز گذشته بیش از ۸۰۰ هزار خودروی سبک و سنگین در راه های استان کرمانشاه تردد داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی در خصوص وضعیت تردد راه‌های استان، اظهار داشت: مجموع تردد ورودی وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۸۸ هزار ۳۱۲ خودرو بوده که افزایش ۱۲ درصدی نسبت به روز گذشته داشته است.

وی افزود: مجموع تردد خروجی از استان نیز ۸۰ هزار و ۲۲۷ خودرو بوده است که ۲۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در انتها خاطر نشان کرد: مجموع تردد کلی خودروها در محدوده استان کرمانشاه ۸۶۸ هزار و ۲۷۰ خودرو بوده است که افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز ما قبل را نشان می دهد.

کرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مسیر تردد زوار در سطح استان نیمه سنگین است و در همین راستا مسیر سرپل ذهاب و قصرشیرین به سمت پایانه مرزی خسروی فعلا مسدود شده و تردد در آن ممنوع است تا جمعیت پشت مرز تخلیه شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا محدودیت هایی در سه راهی نهاوند و سه راهی ملاوی اعمال شده تا با تراکم بیشتر جمعیت مواجه نشویم.

انتهای پیام/