شناسهٔ خبر: 116487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درمعارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان عنوان شد:

موفقیت در حوزه راه و شهرسازی، موفقیت در سایر حوزه‌ها را به دنبال دارد / رضایتمندی مردم به حوزه راه ومسکن برمی گردد

جلسه معارفه مدیر کل جدید راه وشهرسازی کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت راه وشهرسازی گفت : هیچ دولتی بدون موفقیت در حوزه راه و شهرسازی موفق نخواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان )، کیومرث حبیبی در جلسه معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان گفت : در حوزه راه و مسکن استان کارهای خوبی انجام شده و زحمات زیادی کشیده شده است اما کافی نیست و تلاش ها باید بیشتر شود .

حبیبی با اشاره به اهمیت راه و شهرسازی گفت : موفقیت همه دولت‌ها در گرو موفقیت حوزه راه و شهرسازی است .

در ابتدای جلسه معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان که پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ انجام شد ،عرفان مرادی مدیر کل سابق گفت : در دوران مدیریت خود، آنچه در توانما ن بوده صادقانه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در بحث نهضت ملی مسکن ،ظرفیت ابلاغی ما ۸۷ هزار و ۲۳۹ نفر بوده که بالغ بر ۱۵۲ هزار نفر ثبت نام کرده و با هماهنگی‌های انجام شده ۵۹۴۰ واحد تعیین تکلیف شده و پیمانکار دارد و برای هشت هزار نفر دیگر نیز زمین تامین شده است .

مرادی گفت :در یک سال گذشته با صرف اعتباری ۴۲۰ میلیارد تومانی حدود ۴۲ کیلومتر راه ساخته شده و در همین بازه زمانی ۶۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف شده است .

وی با اشاره به ۱۲۰ مصوبه در حوزه شهرسازی ، ضمن اظهار موفقیت برای مدیرکل جدید گفت : تمام تجربیات خود را صادقانه برای پیشبرد برنامه ها در اختیار وی قرار خواهد داد .

در ادامه جلسه جهانگیر الیاسی مدیرکل جدید راه و شهرسازی اظهار کرد: مسئولیت ؛ امانتی است که باید صادقانه و با پشتکار تمام به سر منزل مقصود برسانم.

الیاسی از پیشبرد برنامه های بالادستی با دیدی تحول گرایانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها به عنوان خط مشی خود یاد کرد.

در آخر جلسه نیز رمضانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات و مساعی مرادی مدیرکل سابق راه و شهرسازی گفت : در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده ، اما عقب‌ماندگی‌هایی نیز داریم که امیدواریم با نگرش تازه و گردش مدیریتی و با بهره مندی از سازمانی متشکل و منسجم شاهد جبران عقب ماندگی ها باشیم .

رمضانی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد، رضایتمندی مردم به حوزه راه و مسکن برمیگردد گفت :برای پیشبرد کشور باید دغدغه‌مند باشیم .