شناسهٔ خبر: 116614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

بسیج تمام امکانات برای پذیرش زوار پاکستانی در پایانه مرزی ریمدان

ریمدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بسیج تمامی امکانات این اداره کل در پایانه مرزی ریمدان زمینه برای پذیرش مطلوب زوار پاکستانی اربعین حسینی فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری در جلسه ستاد اربعین که در محل پایانه مرزی ریمدان برگزار شد، اظهار داشت: با فراهم شدن زیر ساخت های لازم در این پایانه مرزی و ورود تعداد قابل توجهی از زوار به طور روزانه به کشور در حال حاضر راهداران به طور شبانه روزی و به صورت جهادی در حال خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین هستند.

وی ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده در حال حاضر تیم های راهداری این اداره کل برای ساماندهی محورهای منتهی به پایانه مرزی ریمدان و فراهم کردن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای و همچنین تیم های حمل و نقل برای تسهیل در جابجایی زوار فعال هستند و در این ارتباط نظارت های مستمر بر نحوه خدمات دهی انجمن ها و شرکت های مسافربری در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصربح کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی این اداره کل، زائران خارجی به محض ورود به کشور در پایانه مرزی ریمدان بدون معطلی به محل های تعیین شده استقرار ناوگان هدایت می‌شوند.

قادری خاطر نشان کرد: زائران می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکل یا پیشنهاد ، دیدگاه‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل انعکاس دهند.