شناسهٔ خبر: 116658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری استان خبر داد:

اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک راهداری مازندران به پایانه مرزی مهران

مازندران-اعزام ماشین آلات سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک راهداری به پایانه مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

 به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،محسن محمدنژاد گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک برای استقرار در پارکینگ برکت عازم مرز مهران شدند.

وی گفت: همکاران راهداری وحمل ونقل برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

محمد نژاد هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در پایانه مرزی مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تصریح کرد: با این کار در تردد زائران اربعین حسینی استان به هنگام بازگشت مشکلی پیش نخواهد آمد و آنان بدون دغدغه به موطن خود باز خواهند گشت.

وی خاطرنشان کرد: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باهمه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است و از اول شهریور تا۲۰ شهریور  ۵۱۹ دستگاه اتوبوس زائران سرزمین عشق را جابجا کرده اند.

سرپرست معاونت راهداری با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت ها بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی خبر داد و از مردم خواست هرگونه شکایات و گران فروشی بلیط ها را از طریق سامانه ۱۴۱جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر به تمامی ناوگان های عمومی مسافری استان شبانه روز در خدمت زائران امام حسین علیه السلام هستند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.