شناسهٔ خبر: 116775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:‌

۱۶ دستور کار در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان بررسی شد

کمیسیون ماده پنج شیروان در خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۱۶ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان با حضور اعضای جلسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و باحضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل استانداری برگزارشد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه تعداد ۱۶ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که از مهمترین پرونده می توان به تایید نقشه تفکیکی حاشیه میدان جعفرقلی و اصلاح قوس گذر خیابان ورزش ۲۳ در شهر شیروان اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

قاسمی عنوان کرد: تثبیت و تعیین عرض گذرهای متقاضیان، افزایش تراکم ها و تغییر کاربری ها از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.