شناسهٔ خبر: 116809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی ترددها در مسیر منتهی به مرز خسروی

کرمی مدیرل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تردد در مسیر منتهی به پایانه مرزی خسروی نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی گفت: از برنامه ریزی برای موج بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: به این منظور پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بصورت شبانه روز در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر موج بازگشت زائران بیشتر است و با تمام توان در مرز خسروی و پایانه های مسافرتی برای عبور زائران تلاش می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سالن های ورودی و خروجی آمادگی کامل جهت تردد زائرین وجود دارد و در پایانه مرزی خسروی ورود زائران به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود اما خروج ۱۲ ساعته است.

وی با اشاره به حجم بالای تردد زائران در محورهای منتهی به پایانه مرزی خسروی بیان داشت: آمادگی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی به کشور وجود دارد و زیر ساخت‌ها فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: تردد در مسیر منتهی به پایانه مرزی خسروی نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

کرمی گفت: در پایانه مرزی خسروی با توجه به اینکه ترکیبی از حمل و نقل را ایجاد کردن اگر مسافران استانی به اندازه یک اتوبوس باشند از مرز خسروی به مقصد نهایی اضافه خواهد شد اما در صورتی که تعداد مسافران به حد نصاب نرسد به کرمانشاه منتقل شده و از آنجا برای مقاصد نهایی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: آن دسته از هموطنانی که با خودروی شخصی به مرز آمده و قصد دارند از پارکینگ ها به مقاصد خود حرکت کنند سعی کنند نکات ایمنی را در جاده رعایت کرده و در صورت خستگی ها و استراحت کنند.

انتهای پیام/