شناسهٔ خبر: 116868 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

۲۲۶ هزار زائر اربعین از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شدند

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۲۵ هزار و ۹۵۳ زائر اربعین از طریق پایانه مرزی خسروی به کشور عراق وارد شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی اظهار داشت: تاکنون ۲۲۵ هزار و ۹۵۳ زائر اربعین از طریق پایانه مرزی خسروی به کشور عراق وارد شدند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار و ۷۲۵ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی راهی عتبات عالیات شدند.

به گفته کرمی شمار زوار ورودی به کشور بر زوار اعزامی به عراق پیشی گرفته و اکنون شاهد اوج بازگشت زائرین اربعین حسینی(ع) هستیم.

وی عنوان کرد: ظرف شبانه روز اخیر شاهد بازگشت ۱۹هزار و ۱۵۹ زائر اربعین از طریق پایانه مرزی خسروی بودیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۲۳ نفر عراقی از طریق پایانه مرزی خسروی وارد کشور شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: ظرف ۲۴ ساعت اخیر ۸۶۳ نفر عراقی نیز از طریق مرز خسروی به کشور عراق بازگشتند.

کرمی درباره گزارش روزانه وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، تصریح کرد: مجموع تردد کلی خودروها در محدوده استان کرمانشاه به ۷۲۴ هزار و۵۵۳ دستگاه خودرو رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع ترددهای انجام شده ۶۷ هزار و ۸۱۸ دستگاه خودرو به استان کرمانشاه وارد و ۶۷هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو نیز از این استان خارج شدند.

به گفته کرمی سهم خودروهای سنگین ورودی به استان کرمانشاه در شبانه روز گذشته هشت هزار و ۳۲۹ دستگاه و خودروهای سنگین خروجی از استان هشت هزار و ۸۱ دستگاه بوده است.

انتهای پیام/