شناسهٔ خبر: 116903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی:

پایانه مرزی خسروی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد

حسین منذب - پایانه مرزی خسروی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پایانه مرزی خسروی گفت: پایانه مرزی خسروی در بهترین شرایط برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) حسین مذنب، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از روند تردد زائران اربعین حسینی(ع) در پایانه مرزی خسروی بازدید کرد و گفت: پایانه مرزی خسروی در بهترین شرایط برای رفت و برگشت زوار عتبات عالیات قرار دارد.

وی ضمن قدردانی ویژه از زحمات مدیرکل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت که کلیه پرسنل با همکاری و همراهی توانسته اند تردد با آسایش را برای زائران فراهم کنند.

منذب افزود: با اشاره به هماهنگی، همدلی و نظم موجود در پایانه مرزی خسروی در مسیر رفت زائران به سمت کربلای معلی عنوان کرد: این تلاش‌ها موجب شد که رضایت زائران از پایانه مرزی خسروی قابل‌توجه باشد و امیدواریم که با تداوم این هماهنگی، هم‌سویی و خدمت‌گزاری، بتوانیم به زوار خدمات رفاهی خوبی ارائه کنیم.

وی با اشاره به حجم بالای تردد زائران در پایانه مرزی خسروی بیان داشت: آمادگی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) در پایانه مرزی خسروی به کشور وجود دارد و زیرساخت‌های مناسبی فراهم شده است.

منذب در ادامه گفت: مرز خسروی از لحاظ زیرساختی  یکی از بهترین مرزهای کشور است و تمام امکانات بهداشتی و خدماتی، نمازخانه‌ها، فضا سازی معنوی و سالن‌ها به بهترین شکل ممکن آماده شده است.

وی در خصوص فضا سازی معنوی انجام شده در پایانه مرزی خسروی گفت: حال و هوایی پایانه کاملا امام حسینی است و زائرانی که با آرامش و امنیت خاطر مثال زدنی در حال گذر از خروجی های پایانه مرزی خسروی و ورود به کشور عراق هستند و آن چه در این مرز دیدنی است بسیج تمامی امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که مرز خسروی را به مرزی میهمان پذیر تبدیل کرده است.  

انتهای پیام/