شناسهٔ خبر: 116917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد؛

اعزام ۲۳۷ هزار زائر اربعین به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی خسروی

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از عزیمت بیش از ۲۳۷ زائر اربعین به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی، اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تا پایان روز گذشته ۲۳۷ هزار و ۲۹۳ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی وارد عراق شدند.

وی افزود: همچنین تنها در شبانه روز گذشته شاهد اعزام چهار هزار و ۸۹۰ زائر اربعین و بازگشت ۲۱ هزار و ۹۵۰ زائر از طریق مرز خسروی به کشور بودیم.

به گفته کرمی در مدت مذکور ۱۵۰ مسافر خارجی از پایانه مرزی خسروی وارد کشور شدند و ۱۹۰ مسافر خارجی نیز به خاک عراق بازگشتند.

وی درباره گزارش روزانه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، عنوان کرد: ظرف شبانه روز گذشته مجموع تردد خودروها در محدوده استان کرمانشاه به ۷۳۲هزار و ۱۹۱ دستگاه خودرو رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از مجموع ترددهای انجام شده در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۷۲هزار و ۶۲۸ تردد ورودی و ۷۱هزار و ۲۲۲ تردد نیز خروجی بوده است.

کرمی سهم تردد خودروهای سنگین ورودی به استان در ۲۴ ساعت اخیر را هشت هزار و ۷۳۹ دستگاه و تعداد خودروهای سنگین خروجی از استان را هفت هزار و ۹۶۳ دستگاه اعلام کرد.

انتهای پیام/