شناسهٔ خبر: 117077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر

افتتاح بلوار ورودی شهر زهک بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: این پروژه جزئی از طرح احداث بزرگراه زابل_زهک است که عملیات اجرایی آن مهرماه سال گذشته با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. 
عطاء اله اکبری افزود: بهره برداری از این طرح بهبود وض۹عیت تردد و سرعت بخشی در رفت و آمد وسایل نقلیه را به همراه دارد. 

افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طول کلی محور زابل_زهک ۲۰ کیلومتر است که این اداره کل تاکنون با بهره برداری از پروژه امروز در مجموع در ۱۱ کیلومتر آن بزرگراه احداث نموده است. 
اکبری افزود: همچنین در حال حاضر عملیات ساخت باقیمانده این مسیر بطول ۹ کیلومتر نیز توسط این اداره کل در حال انجام است. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : جاده‌های استان هم اینک به کارگاه‌های راهسازی تبدیل شده است بطوری که ۱۲۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و فعال بودن ۱۲ کارگاه راه سازی و اشتغال افزون بر ۲ هزار نفر در محورهای زابل - زاهدان ، زاهدان - بیرجند ، میرجاوه - زاهدان - بم و زاهدان - خاش ، اسکل آباد - گوهرکوه بزمان و زابل - زهک در حال احداث است.