شناسهٔ خبر: 117160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

بهره‌مندی ١٢ هزار و ١۴٠ خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ١٢ هزار و ١۴٠ خانوار از متقاضیان نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در استان اظهار داشت: ٧ هزار و ٨۴٣ خانوار از تعداد متقاضیانِ افتتاح حساب شده تاکنون مبلغ اولیه آورده را واریز کرده‌اند. 

 سید محسن حمزه لو با اعلام اینکه بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز از نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند، تصریح کرد: اولویت راه و شهرسازی و بانک مسکن خانه‌دار کردن مردم است و در این راستا عزم و حمایت بیش از پیش در پیشبرد اهداف نهضضت ملی مسکن بسیار تأثیرگذار است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان، گفت: ١۶٨ هزار و ۴۵۵ خانوار ثبت‌نامی در نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که برای ۶ هزار و ٧٨ خانوار تعریف پروژه شده است.

 حمزه‌لو ادامه داد: همکاری بیش از پیش بانک مسکن  به خصوص در بخش پرداخت تسهیلات بانکی در استان می‌تواند در پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن بسیار موثر باشد.