شناسهٔ خبر: 117185 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن:

بیش از ۳۰ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان نهضت ملی پرداخت شد

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن از افتتاح حساب ۶۶۳ هزار و ۴۸۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات را در مجموع ۳۰ هزار و ۲۳۳ میلیاردتومان برشمرد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان توضیح داد: تاکنون ۶۶۳ هزار و ۴۸۹ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در مجموع ۲۲ هزار و ۵۵۹ میلیاردتومان عنوان کرد.

شایان توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۰ هزار و ۲۳۳ میلیاردتومان است که از این میزان، ۱۱ هزار و ۹۲۹ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۸ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان واریز شده است.

وی اعلام کرد: تاکنون ۳۶۰ هزار و ۸۸ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۴۷ هزار و ۶۱۲ واحد به مبلغ ۵۰ هزار و ۸۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.