شناسهٔ خبر: 117234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه؛

میزبانی زوار اربعین حسینی برگ زرین بر افتخارات استان است

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: میزبانی زوار اربعین حسینی برگ زرین بر افتخارات استان کرمانشاه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  منوچهرفخری در هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه استان کرمانشاه گفت: میزبانی زوار اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شد و برگ زرین دیگری برای استان کرمانشاه است.

وی در ادامه افزود: تردد در ایام اربعین حسینی در استان کرمانشاه ۲۴ درصد افزایش داشته است و با اقدامات موثری که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام داد شاهد کمترین تصادفات جاده ای هستیم.

فخری گفت: ۷۰ درصد کل تردد زوار اربعین از استان کرمانشاه انجام شده است چرا که تعداد زیادی از زوار از پایانه مرزی خسروی و بقیه زوار از جاده های استان جهت رسیدن به پایانه مرزی مهران در استان ایلام از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه استفاده کرده اند.

وی عنوان کرد: تلفات جاده ای در ایام اربعین حسینی نسبت به تردد زوار در سال ۹۸ کاهش ۶۱ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل تصادفات اربعین بوده است که در دور بازگشت زائران این امر را بیشتر شاهدیم، چرا که مسیر راهپیمایی اربعین طولانی بوده و زائران استراحت لازم را نداشته اند و هنگام رانندگی دچار خواب آلودگی می شوند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و پرسنل اداره کل از خدمات رفاهی ارائه شده به زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.

انتهای پیام/