شناسهٔ خبر: 117308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

هم افزایی شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی در اجرای نهضت ملی مسکن

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن همکاری و مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای هماهنگی زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی که با حضور مدیران کل در سالن اجتماعات مدیریت امور شعب بانک مسکن استان برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش ازر پیش استفاده کرد و روند اعطای تسهیلات بانکی تسیهل یابد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی ترانزیت ریلی در پایانه های مرزی تصریح کرد:شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ماه های آینده باید نواقص خطوط راه آهن و ایستگاه‌ها را برطرف کند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت مجموعه راه و شهرسازی در ستاد اربعین و استقبال از زائران در مرز تمرچین گفت: خروج ۶۵ هزار زائر از مرز تمرچین نشان از اهمیت ویژه از مرز و ضرورت گسترش زیرساختهای حمل و نقل دارد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: توسعه ۳۷ کیلومتر راه و بزگراه اصلی منتهی به پایانه مرزی تمرچین، راه اندازی پارکینگ های ویژه زائران و تعیین مسیرهای پدافندی از جمله اقدامات این مجموعه در ستاد اربعین است.

حمزه لو در پایان تاکید کرد: ارتقای ایمنی سازی و کیفیت راه های آذربایجان غربی در اولویت است و این برنامه ادامه دار خواهد بود تا زمینه توسعه استان فراهم شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه مدیران کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.