شناسهٔ خبر: 11732 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اعلام آمادگی یک شرکت کره‌ای برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه شیراز

هواپیما مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس در نشست مشترک با نمايندگان شركت كره‌اي ديليم (DAELIM) راه‌ها و نحوه سرمايه‌گذاری در فرودگاه بين‌المللی شيراز را مورد ارزيابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان فارس٬ رضا بديعي‌فرد مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس در این نشست که یک ساعت به طول انجامید٬ ضمن استقبال از حضور نمايندگان شركت ديليم٬ به جايگاه كشور كره جنوبي در صنعت هوانوردي جهان اشاره كرد و گفت: كره‌جنوبي به لحاظ دارا بودن فرودگاه‌هاي مجهز و پيشرفته و ارائه خدمات و سرويس‌هاي مناسب به مسافران در جهان شناخته شده است.

در ادامه بديعي‌فرد به تشريح طرح‌هاي زيربنايي در فرودگاه بين‌المللي شيراز پرداخت و افزود: هم اكنون چند پروژه زيربنايي در اين فرودگاه اجرا مي شود كه مهمترين آن احداث ترمينال بين‌المللي به مساحت ۲۱ هزار مترمربع است.

وي افزود: با توجه به سرمايه‌گذاري و اقدامات شركت ديليم در زمينه احداث هتل، استاديوم ورزشي، مسكن و غيره در كشورهاي مختلف دنيا اين شركت مي‌تواند در فرودگاه شيراز نيز در زمينه ساخت هتل، ترمينال و آشيانه هواپيما سرمايه‌گذاري نمايد.

گفتني است؛ نمايندگان شركت كره‌اي ديليم آمادگي خود را جهت سرمايه گذاري در فرودگاه شيراز اعلام كردند.

در پايان مقرر شد؛ پس از هماهنگي، نشست مشتركي بين مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور و نمايندگان شركت ديليم برگزار شود./

نظر شما