شناسهٔ خبر: 117408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ارتقا رتبه اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ارزیابی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی در ارزیابی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی به نسبت سال گذشته چهارده رتبه ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک اظهار کرد: با توجه به ارزیابی های انجام شده در دو محور شاخص های اختصاصی و عمومی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عملکرد اداره کل راه و شهرسازی گلستان به نسبت سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این اداره کل در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۱۴۰۰ یک جهش داشته و توانستیم در سال جاری به نسبت سال گذشته ۱۴ رتبه ارتقا یابیم.

وی با بیان اینکه عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در سال ۱۳۹۹ در رتبه بیست و یکم و در سال ۱۴۰۰ در رتبه هفتم قرار دارد، گفت: درصد تحقق  شاخص های عمومی و اختصاصی  این دستگاه با یک رشد، به بیش از ۹۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان  افزود: این دستگاه اجرایی علاوه بر پیشرفت در  تمامی حوزه های شاخص عمومی توانست در محورهای ارتقا سلامت اداری، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، آسیب شناسی و بهبود عملکرد امتیاز کامل را کسب کند.

ملک در ادامه تصریح کرد: همچنین در شاخص های اختصاصی مورد تفاهم سازمان اداری استخدامی کشور و وزارت راه و شهرسازی، این دستگاه در چهار محور موجود توانست امتیازات کامل را به دست آورد.

وی در انتها یادآور شد: گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی در حوزه شاخص های اختصاصی استانی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی عنوان دستگاه برتر را در حوزه پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان کسب کرده است.

لازم به ذکر است بیست و سومین جشنواره شهید رجایی پیش از ظهر پنج شنبه ۳۱ شهریورماه  با حضور دکتر حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، دکتر زنگانه استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی گلستان  برگزار گردید که در آن  از مدیرکل راه وشهرسازی گلستان  به منظور عملکرد خوب این دستگاه در حوزه اجرا و پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور بعنوان دستگاه برتر تقدیر شد.