شناسهٔ خبر: 117661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

۲۰ مهرماه، آغاز ثبت نام امریه در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مرحله جدید ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی از ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، تقی باقری اظهار کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت توانمندی های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده، متقاضیان امریه سربازی می توانند از طرح جذب و پذیرش کارکنان وظیفه استفاده کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این طرح با هدف ارتقا شاخص های علمی و فرهنگی سازمان ها اجرا شده و اولین شرط جذب متقاضیان، ارائه مدرک فوق لیسانس و بالاتر به دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: همچنین لازمه ی جذب و پذیرش متقاضیان در اداره کل  راه و شهرسازی و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان ارائه مدرک تحصیلی مرتبط با وظایف این وزارت خانه و داشتن معدل بالاتر از ۱۵ است.

باقری با بیان اینکه  این طرح با یک سال وقفه در گلستان اجرا می شود، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای مشاهده دستورالعمل جذب و پذیرش کارکنان وظیفه به آدرس www.mrud.ir  مراجعه  کرده  و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس مذکور اعلام می شود.