شناسهٔ خبر: 117669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:‌

انجام روکش آسفالت محور ساوه-الوسجرد-محمود آباد

سید جلال میرایی آشتیانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت راه روستایی الوسجرد به طول دو و نیم کیلومتر در شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، سیدجلال میرایی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، از اتمام عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی الوسجرد به طول دو هزار و ۵۰۰ متر در شهرستان ساوه خبر داد.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق مطالبات مردم منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا و به بهره‌برداری رسید که بزودی اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی آن نیز انجام خواهد شد.

خط کشی طول مسیر، تکمیل تابلوهای ایمنی و رفع افتادگی شانه خاکی راه نیز اقداماتی است که بزودی با همکاری ادارات ایمنی و حریم و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه انجام خواهد شد تا کاربران جاده‌ای از مسیری ایمن بهره ببرند.

وی اظهار داشت: عملیات اجرای روکش آسفالت در محور آوه - جعفریه اززیرگذر آزادراه ساوه-سلفچگان به سمت آوه، طرح دیگری برای ارتقای رویه آسفالتی راه‌های شهرستان ساوه است که همزمان با پروژه آسفالت جاده الوسجرد شروع شده و در حال حاضر پیمانکار مربوطه مشغول اجرای طرح می‌باشد.

به گفته رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، اعتبار در نظر گرفته شده برای بهسازی محور آوه-جعفریه برابر با ۴۰ میلیارد ریال است که عملیات اجرایی آن تا قبل از شروع فصل‌ سرما به اتمام خواهد رسید.