شناسهٔ خبر: 117714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

صدور نزدیک به ۶۰هزار بارنامه در شهرستان ملایر

باربری کامیون رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در شش ماهه نخست امسال ۵۸ هزارو ۹۳۶ برگ بارنامه توسط شرکتهای حمل و نقل کالای شهرستان ملایر صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( همدان)، هاشم اسکندری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالای این شهرستان اظهار داشت: طی شش ماه گذشته علاوه بر صدور ۵۸هزارو۹۳۶ برگ بارنامه، ۳۵۲ پروانه عبور ترافیکی نیز صادر شده است.

وی همچنبن به حمل ۹۴۸هزارو ۱۰۹تن کالا از ملایر به سایر نقاط استان و کشور اشاره کرد و افزود: در نظارت کارشناسان حمل و نقل این اداره از ناوگان باری ۱۸۵ مورد اضافه تناژ بوده که منجر به جریمه ۸۳میلیون و ۱۸۸هزارو ۸۷۵ ریال شده است.

اسکندری در رابطه با نظارت و کنترل دیگر امور حمل و نقل بار و مسافر به اقداماتی همچون؛ گشت مشنرک راهداری با پلیس راه ملایر_ جوکار(۲۰مورد)، گشت مشترک با نماینده انجمن صنفی حمل و نقل بار(۶مورد)، کنترل ناوگان(۱۸۰ فقره) و بازدید از مجتمع های خدماتی به ۸ مورد اشاره کرد و افزود: در ناوگان حمل بار و مسافر ۱۲مورد اعمال قانون، معرفی به کمیسیون مربوطه ۸مورد و معرفی ۳ مورد از تخلفات مجتمع های بین راهی به تعزیرات حکومتی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۴۳۱۰ زائر اربعین و ۲۸۸ زائر مشهد توسط ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از این شهرستان جا به جا شدند.