شناسهٔ خبر: 117792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی :

زلزله اخیر شهرستان خوی هیچ خسارتی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد

زلزله اخیر شهرستان خوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر شهرستان خوی گفت : خوشبختانه این زلزله هیچ خسارتی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت بلافاصله بعد از خبر وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی اقدامات  این اداره کل در قالب مدیریت بحران من جمله فعال سازی گشت های راهداری به تعداد ۳ اکیپ از ساعات اولیه وقوع زلزله جهت بازدید از ابنیه فنی و وضعیت راهها از نظر ریزش و تخریب انجام گرفت.

وی از اعزام دو دستگاه سواری و همکاری با بنیاد مسکن جهت بازدید از منازل مسکونی و تخمین خسارت در روستاها و نیز اعزام چهار دستگاه کامیون ده چرخ به هلال احمر جهت توزیع اقلام ضروری به مناطق آسیب دیده به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی بعد از وقوع زلزله در این شهرستان یاد کرد.

آرامون با اشاره به اینکه خوشبختانه این زلزله خسارتی به راه و ابنیه وارد نکرده گفت: در این زلزله ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی و ساختمان راهدارخانه مرکزی جنب پلیس راه خوی - سلماس و ساختمان راهدارخانه زرآباد در محور خوی - چالدران بصورت جزئی دچار آسیب شدند.

وی تاکید کرد: تمام راهداران استان و علی الخصوص شهرستان خوی بطور شبانه روزی در آمادگی کامل هستند و در صورت لزوم جهت خدمت به مردم با تمام توان وارد عمل می شوند.