شناسهٔ خبر: 117797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

رشد ۱۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی در شش ماهه گذشته از سالجاری

فروغ فاریابی معاون حمل و نقل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد ۱۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی در۶ ماهه گذشته از سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در مدت زمان مزبور نزدیک به ۲.۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جاده ای استان در قالب ۳۰ هزار سفر جابجا شدند که در مقایسه با مدت زمان مشابه از رشد ۱۹ درصدی حکایت دارد.

وی افزود: طی مدت یاد شده مجموع ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در استان ۲۹۹۷ دستگاه بوده است که شامل ۵۵۹  دستگاه اتوبوس ، ۱۰۶۱ دستگاه مینی بوس و ۱۳۷۷  دستگاه سواری می‌شود.

فاربابی با تاکید بر رسیدگی تخلفات موسسات و شرکتهای مسافربری اظهار کرد: تخلف شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافربری ۴۵ مورد بوده که پس از بررسی و رسیدگی هر ۴۵ مورد به کمیسیونهای مربوطه معرفی شدند.

به گفته این مقام مسئول تخلفات رانندگان مسافربری نیز در این مدت ۸۶ مورد بوده که پس از بررسی و رسیدگی هر ۸۳ مورد به کمیسیونهای مربوطه معرفی و احکام مربوطه صادر شد .